Meld je aan en krijg 10% korting op je eerste bestelling

Veelgestelde Vragen

Ik heb een vraag over een spel?

Kijk op de productpagina van het betreffende product om te kijken of daar jouw vraag beantwoord kan worden. Staat de informatie die jij zoekt er niet tussen? Stuur ons dan een bericht via ons contactformulier

Via welke manieren kan ik afrekenen op de webshop?

Via onze beveiligde SSL-verbinding betaal je snel, gemakkelijk en veilig. Bovendien heb je de keuze tussen verschillende betaalmogelijkheden, zoals iDeal, Bancontact of Sofort.

Vanaf welke locatie worden de pakketten verstuurd?

Je pakket wordt verzonden vanuit een van onze magazijnen in Hattem of Zwolle.

Kan ik onderdelen die ik kwijt ben ook bijbestellen?

Ja, diverse onderdelen zijn tegen een kleine vergoeding te bestellen op onze webshop. Mocht het specifieke onderdeel er niet tussen staan, laat het ons dan weten via ons contactformulier

Waar kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?

Klik hier om je aan te melden voor onze nieuwsbrief. Vul je gegevens in en vanaf dan ben je lid van onze nieuwsbrief.

Ik ben de instructie van een spel kwijt. Hoe kan ik aan een nieuwe versie komen?

De meeste handleidingen zijn te vinden op onze website. Bij elke productpagina van een spel is de handleiding te downloaden. Kun je de handleiding niet vinden? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij sturen de instructie of handleiding dan gratis naar je toe.

Mijn spel werkt niet goed. Hoe komt dit?

Is het een spel dat op batterijen werkt? Dan kan het zo zijn dat je niet de juiste batterijen gebruikt. Batterijen van het ene merk zijn krachtiger dan van andere merken. Uit testen is gebleken dat batterijen van Duracell het beste werken.

Wat moet ik doen als er een onderdeel ontbreekt van mijn nieuwe spel?

Je kunt contact met ons opnemen. Vul hiervoor ons contactformulier in en vermeld duidelijk welk onderdeel je mist en voor welk spel. Wij sturen dan het missende onderdeel zo snel mogelijk naar je op.

Wat is de levertijd van een bestelling?

De producten hebben een levertijd van 1-3 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling bij een afhaalpunt laten bezorgen?

Het is op dit moment helaas niet mogelijk om je bestelling op een afhaalpunt te laten bezorgen.

Kan ik via Track & Trace mijn bestelling volgen?

Zodra je een bevestigingsmail hebt gekregen, krijg je ook een Track & Trace code. Met deze code kun je jouw bestelling volgen en weet je precies wanneer het pakketje bij je bezorgd wordt.

Ik ben geïnteresseerd in het verkopen van Goliath-producten in mijn winkel/magazijn. Wat moet ik doen?

Neem dan contact met ons op via het contactformulier

Waar kan ik mijn bestelling annuleren/retourneren?

Heb je het verkeerde product besteld of heb je je toch bedacht over een bestelling? Dat is geen probleem! Zolang je nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen kun je contact opnemen met de klantenservice en dan wordt dit zo snel mogelijk geregeld. Is de bestelling al binnengekomen? Dan kan je deze binnen 14 dagen kostenloos retourneren.

Hoeveel bedragen de bezorgkosten bij een geplaatste bestelling?

Bij een bestelling tot €20 betaal je voor bezorging in Nederland €1,95 verzendkosten. Voor bezorging in België bedragen de kosten €2,95 . Bij een bestelling boven de €20 betaal je geen verzendkosten.

Mijn vraag staat hier niet tussen.

Heb je een andere vraag of opmerking? Vul dan ons contactformulier op de website in. Je vraag wordt dan zo spoedig mogelijk beantwoord.

CONTACT

Heeft u vragen en/of opmerkingen over onze producten?  


Goliath B.V.
Vijzelpad 80
8051 KR Hattem, NL

KVK: 08052676

Social media

BESTELINFORMATIE
Meld je hier aan voor Club Goliath!